Blogiin kuuluu myös tilasto ja olen vilkaisuut sitä muutaman päivän välein. Kun tilanne kiristyi ja maailman mielenkiinto kohdistui Egyptiin, nousi kävijöiden määrä tasaisesti. Kun arkisia kokemuksia Luxorista selasi aluksi 25-30 kävijää, noustiin sadan tuntumaan tammikuun lopulla ja 11.2 oli sitten 115 lukijaa. Kiitos teille ja kiitos kommenteista. Muutama ansaitsee erikoiskiitokset, Alice In Wonderland kertoi hienoja täsmennyksiä ja oikaisuja minun virheisiini ja Elisabeth puolestaan täydensi omilla kokemuksillaan matkakertomusta, lähinnä kokemuksillaan Cairosta ja Hurghadasta, joissa minä olen vain piipahtanut. Kiitos!!!

Nyt taidan panna kannet kiinni ja lopettaa tältä erää, sillä huomenna on kiire siivota ja pakata. Kentälle pitää lähteä 15 seutuvilla ja sitten onkin rankka yö edessä Cairon kentällä, josta pääsen edelleen vasta aamuneljältä. Ennen lähtöä käyn vielä syömässä seabassia Heinin kuppilassa ja vien teiltä monelta terveisiä.

 Saatan vielä palata tähän kapinaan, jos jotakin mullistavaa tapahtuu, mutta silloin olen kotimaisten tietolähteiden varassa, edes AJ ei näy kotona. Tavoitteena on tulla taas syksyllä katsomaan, miten maa makaa ja mikä on muuttunut. Lokakuuhun!